Full width home advertisement

Post Page Advertisement [Top]

Xiaomi Mi Max Prime
Xiaomi Mi Max Prime


Brief Description




Xiaomi Mi soap Prime smartphone was launched in June 2016. The phone comes with a half dozen.44-inch touchscreen show with a resolution of 1080x1920 components at a pixel density of 342 pixels per in. (PPI).

Xiaomi Mi soap Prime is steam-powered by a one.8GHz hexa-core Qualcomm flower 652 processor. It comes with 4GB of RAM.

The Xiaomi Mi soap Prime runs robot half dozen.0.1 and is steam-powered by a four,850mAh non-removable battery.

As so much because the cameras area unit involved, the Xiaomi Mi soap Prime on the rear packs 16-megapixel camera. It sports a 5-megapixel camera on the front for selfies.

The Xiaomi Mi soap Prime runs MIUI seven supported robot half dozen.0.1 and packs one28GB of inherent storage which will be dilated via microSD card (up to 128GB). The Xiaomi Mi soap Prime could be a dual-SIM (GSM and GSM) smartphone that accepts Micro-SIM and Nano-SIM cards.

Connectivity choices on the Xiaomi Mi soap Prime embrace Wi-Fi 802.11 b/g/n/ac, GPS, Bluetooth v4.10, Infrared, USB OTG, FM radio, 3G, and 4G (with support for Band forty employed by some LTE networks in India). Sensors on the phone embrace measuring device, close light-weight detector, gyroscope, and a proximity detector.

The Xiaomi Mi soap Prime measures 173.10 x 88.30 x 7.50mm (height x breadth x thickness) and weighs 203.00 grams. it had been launched in Silver, Gold, and Dark gray colors.

As of twenty-eighth March 2019, Xiaomi Mi soap Prime value in Asian country starts at Rs. 19,999.


Release date June 2016
Form factor Touchscreen
Dimensions (mm) 173.10 x 88.30 x 7.50
Weight (g) 203.00
Battery capability (mAh) 4850
Removable battery No
Colors Silver, Gold, Dark Grey

Xiaomi Mi gamma hydroxybutyrate Prime show

Screen size (inches) 6.44
Touchscreen Yes
Resolution 1080x1920 pixels
Pixels per in. (PPI) 342

Xiaomi Mi gamma hydroxybutyrate Prime hardware

Processor 1.8GHz Hexa-core
Processor make Qualcomm flower 652
RAM 4GB
Internal storage 128GB
Expandable storage Yes
Expandable storage type microSD
Expandable storage up to (GB) 128

Xiaomi Mi gamma hydroxybutyrate Prime camera

Rear camera 16-megapixel
Rear flash Yes
Front camera 5-megapixel
Front flash No

Xiaomi Mi gamma hydroxybutyrate Prime computer code

Operating system Android half dozen.0.1
Skin MIUI seven

Xiaomi Mi gamma hydroxybutyrate Prime property

Wi-Fi Yes
Wi-Fi standards supported 802.11 b/g/n/ac
GPS Yes
Bluetooth Yes, v 4.10
NFC No
Infrared Yes
USB OTG Yes
Headphones 3.5mm
FM Yes
Number of SIMs 2

SIM 1

SIM Type Micro-SIM
GSM/CDMA GSM
3G Yes
4G/ LTE Yes
Supports 4G in Republic of India (Band 40) Yes

SIM 2

SIM Type Nano-SIM
GSM/CDMA GSM
3G Yes
4G/ LTE Yes
Supports 4G in Republic of India (Band 40) Yes

Xiaomi Mi gamma hydroxybutyrate Prime sensors

Compass/ Magnetometer No
Proximity sensor Yes
Accelerometer Yes
Ambient lightweight sensor Yes
Gyroscope Yes
Barometer No
Temperature sensor No

xiaomi mi max prime price
xiaomi mi max prime (gold 128gb)
xiaomi mi max prime (gold 128gb) flipkart
xiaomi mi max prime review
xiaomi mi max prime flipkart
xiaomi mi max prime 128gb
xiaomi mi max prime gsmarena
xiaomi mi max prime specs
xiaomi mi max prime amazon
xiaomi mi max prime android 8
xiaomi mi max prime aliexpress
xiaomi mi max prime a119
xiaomi mi max prime allegro
xiaomi mi max prime specs and price
xiaomi mi max prime price and specification
xiaomi mi max prime price in india
xiaomi mi max prime bd price
xiaomi mi max prime buy online
xiaomi mi max prime battery
xiaomi mi max prime back cover
xiaomi mi max prime battery life
xiaomi mi max prime black
xiaomi mi max prime bd
xiaomi mi max prime buy online india
xiaomi mi max prime bukalapak
xiaomi mi max prime camera
xiaomi mi max prime case
xiaomi mi max prime cost
xiaomi mi max prime.com
xiaomi mi max prime camera price
xiaomi mi max prime caracteristicas
xiaomi mi max prime cena
xiaomi mi max prime details
xiaomi mi max prime display
xiaomi mi max prime dimension
xiaomi mi max prime di indonesia
xiaomi mi max prime release date in india
xiaomi mi max prime release date
xiaomi mi max prime price in dollars
xiaomi mi max prime harga dan spesifikasi
xiaomi mi max prime ebay
mi max prime xiaomi.eu
xiaomi mi max prime epey
xiaomi mi max prime españa
xiaomi mi max prime erafone
xiaomi mi max prime precio españa
xiaomi mi max prime full specification
xiaomi mi max prime firmware
xiaomi mi max prime full information
xiaomi mi max prime gearbest
xiaomi mi max prime (grey 128gb)
xiaomi mi max prime (gold 128gb) review
xiaomi mi max prime gaming
xiaomi mi max prime how much
xiaomi mi max prime harga
xiaomi mi max prime hitam
xiaomi mi max prime harga bekas
how to root xiaomi mi max prime
xiaomi mi max 2 vs huawei y7 prime
xiaomi mi max 2 prime harga
harga xiaomi mi max prime terbaru
xiaomi mi max prime in india
xiaomi mi max prime images
xiaomi mi max prime in flipkart
xiaomi mi max prime india price
xiaomi mi max prime in bd
xiaomi mi max prime in philippines
xiaomi mi max prime jumia
jual xiaomi mi max prime
perbandingan xiaomi mi max vs samsung j7 prime
perbandingan xiaomi mi max vs samsung j5 prime
xiaomi mi max prime kimovil
kekurangan xiaomi mi max prime
kelebihan xiaomi mi max prime
kelemahan xiaomi mi max prime
hasil kamera xiaomi mi max prime
xiaomi mi max prime kaufen
xiaomi mi max prime lazada
xiaomi mi max prime mobile
xiaomi mi max prime miui 10
xiaomi mi max prime mobile price
xiaomi mi max prime mobile phone
xiaomi mi max prime mobile price in india
xiaomi mi max prime model number
xiaomi mi max prime made in
xiaomi mi max prime mgsm
xiaomi mi max prime nfc
xiaomi note 5a prime vs mi max
xiaomi redmi 4 pro prime note 4 mi max 2
xiaomi mi max prime olx
xiaomi mi max prime oreo
xiaomi mi max prime oreo update
xiaomi mi max prime opinie
price of xiaomi mi max prime
specs of xiaomi mi max prime
processor of xiaomi mi max prime
hp xiaomi mi max prime
harga hp xiaomi mi max prime
hp xiaomi mi max 2 prime
xiaomi mi max 2 prime price in qatar
xiaomi mi max prime root
xiaomi mi max prime rs. 5 650
xiaomi mi max prime recensione
xiaomi mi max prime ram 3gb
xiaomi mi max prime ram 4gb
xiaomi mi max 2 prime review
xiaomi mi max prime smartprix
xiaomi mi max prime sar value
xiaomi mi max prime sim slot
xiaomi mi max prime smartphone
xiaomi mi max prime screen price
xiaomi mi max prime twrp
xiaomi mi max prime tokopedia
xiaomi mi max prime test
xiaomi mi max prime tabloid pulsa
xiaomi mi max prime fiche technique
tentang xiaomi mi max prime
xiaomi mi max prime uk
xiaomi mi max prime update
xiaomi mi max prime unboxing
xiaomi mi max prime price in uae
xiaomi mi max prime price in usa
xiaomi mi max prime unlock
xiaomi mi max prime videos
xiaomi mi max prime vs
oppo f5 vs xiaomi mi max prime
xiaomi mi max vs xiaomi mi max prime
vivo v7 plus vs xiaomi mi max prime
xiaomi mi max prime whatmobile
xiaomi mi max prime wallpaper
xiaomi mi max prime wikipedia
www.xiaomi mi max prime
warna xiaomi mi max prime
xiaomi mi max prime xda
xiaomi mi max prime vs xiaomi mi max 2
xiaomi mi max prime youtube
xiaomi mi max prime yugatech
xiaomi mi max prime 128gb price in india
xiaomi mi max prime 128gb price in pakistan
xiaomi mi max 1 prime
xiaomi mi max prime 2 price in india
xiaomi mi max prime 2 price
xiaomi mi max prime 2018
xiaomi mi max 2 prime specification
xiaomi mi max 2 prime price in india
xiaomi mi max 2 prime
xiaomi mi max prime 32gb
harga xiaomi mi max 3 prime
xiaomi mi max prime 3g
xiaomi mi max prime 3/64
xiaomi mi max prime 3/64gb
xiaomi mi max 3 prime
xiaomi mi max prime 4/128
xiaomi mi max prime 4pda
xiaomi mi max vs 4 prime
xiaomi mi max 2 vs xiaomi redmi note 5a prime
xiaomi mi max pro prime 6.44
xiaomi mi max prime 6.44
xiaomi mi max prime 8gb
miui 9 xiaomi mi max prime

No comments:

Post a Comment

Popular Posts

Bottom Ad [Post Page]